A day in Sydney, part 3.

Efter båtturen åkte vi till en ö som heter Cockatoo Island. Hela ön var helt täckt med streetart, så häftigt! Utställningen var dessutom i olika tunnlar under jorden och i gamla fabriker. På ön hade dom även annordnat en skateboardtävling och lite annat smått och gott.. Var även en utställning med Banksy där. För er som inte är pålästa på streetart, min nördkusin johanna kan ju alltså bortse från detta, så är Banksy den mest framgångsrika streetart artisten i världen. Sprang runt där i flera, flera timmar på den där ön och bara njöt utav värmen och dom fina konstverken. Är riktigt glad över att Becca tog oss dit!






















Kommentarer
Postat av: Schtekarkines

LOVE IT! Nörd var väl lite att ta i. OOOooh så stolt jag blir när du lärt dig om all konst <3 Du är så jävla cool så du smälter in bland väggarna.

2011-12-11 @ 17:12:38
Postat av: Pillis

Underbart!

2011-12-12 @ 10:21:43
Postat av: Jess

UPPDATERA MERA!! Hihihihi. VIll läsa mer. Är så nyfiken.

2011-12-12 @ 19:26:36
URL: http://fashionjungle.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hehehe. Jag vet kusse, alskar streetart. Onskar du hade vart dar!



Visst pillis :D



Jess, har forsokt uppdatera massa men har haft sa dalig internetuppkoppling dom senaste dagarna! Kommer nog nagon uppdatering om nagra timmar nar jag befinner mig i Byron Bay! :)

2011-12-13 @ 03:09:47
URL: http://runawaydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0