Life in thongs.

Har egentligen en miljoner saker att berätta om som händer här i underbara Byron men ni ska få lite mer pics från tiden i Sydney nu istället. Kan bara säga att jag är heeelt stekt. Har bodyboardat två dagar i rad. Smörjt in mig med solskydsfaktor 30 och är ändå röd som en kräfta. Man förstår inte hur mycket solen tar här borta förens man är här och upplever det. Men saaaaatan vad kul det är att bodyboarda!! Två-tre meter höga vågor som tar en tjugo meter in till stranden. På tisdag ska en tjej vi lärt känna här lära oss surfa. Ser fram emot det så sjukt mycket! I hur många år av mitt liv har jag inte drömt om att kunna surfa?!

Kan också bara tillägga att vi precis löst boendedilemmat jag och syrran haft dom senaste dagarna. Vi har nu fått tag på en egen cabin/studio som har vardagsrum, kök, sovrum, liten terrass och eget badrum här i Byron för ett superpris! Så jäkla glad när vi hade hittat det! Aaah, nu är livet allt bra sweet!

Okej, Sydney pics:





Rolig syn - tomtar på motorcyklar i 25 graders värme.


Så i söndags, för en vecka sedan alltså, så körde jag och syrran en heldag i Sydney. Shopping, sightseeing stod på schemat. Styrde också upp en date med Sofie som jag träffade för två år sedan i Nya Zeeland på julafton. Sjukt att världen är så liten! Hon bor här i Australien med sin aussiekille nu i alla fall, så efter två år så lyckades vi äntligen ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0