New years eve!

Nyarsafton har och jag ar stort taggad! Antligen utgang, som jag langtat! Har kopt biljetter till en klubb och tolvslaget ska firas pa stranden med alla andra manniskor! Sa otroligt mycket folk har just nu. Nastan tredubbla av vad det brukar vara! Vagarna in till stan som annars nastan ar tomma pa bilar ar det nu hundratalsmeter bilkoer pa!

Mina nya shorts;



Haha, bjuder pa min roda rudolfnasan! Glomde visst att smorja in den.... Och den extremt fula mainstreemposen, den bjuder jag ocksa pa. Sorry.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Jag skulle gärna byta nyår med dig! Byta världsdel. Ja tack.

2011-12-31 @ 15:04:20
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0