The reason why I love my life so much right now.

Colours of Byron from Rest Your Eyes on Vimeo.

Nu ska jag tillbaka till min och syrrans cabin och käka en smarrig mango. Sedan blir det en joggingrunda på stranden. I morgon är det julafton. Får se vad vi hittar på.. Julafton är enda dagen under året det verkligen suger att vara borta hemifrån enligt mig. Kan vara för att jag nästan alltid lyckas vara utomlands då? Dom senaste julaftonen har jag spenderat i Nya zeeland, Nya Zeeland, Malaysia, och nu Australien. Längtar efter en vit jul med min släkt. Men jag och syrran är rätt bra på att göra det bästa av situationen. Har köpt massa svensk julmat, så vi bunkrar nog upp något julbord på stranden. Har pratat om att vi vill se soluppgången vid lighthouse också. Eftersom att vi här i Byron Bay (Australias östligaste kust) är dom första här i Australien som får se soluppgången! Well, we'll see. Ha en awesome julafton nu där hemma i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0