Wherever you go, go with all your heart.







Sitter just nu inne på Peter Pan och håller på att planera vår två månaders semester. Om ni vill se pics så googla Fraser Island, Whitsundays och Great barrier reef. Mycket pengar, men åh vad detta kommer bli sweet!

På Fraser Island, som är en stor sandö så ska vi campa och åka på jeepsafari. På Whitsundays ska vi åka på en stor segelbåt bland massa olika öar i två dagar och två nätter och få lära oss segla. På Great Barrier Reef ska vi få köra dykning med tuber! I detta ingår också en surfkurs och massa annat.

Herregud vad hög musik dom spelar här!! Blir stört stressad. Värsta hiphop musiken dessutom! Går ju inte koncentrera sig.. "Shake it little momma, work it little momma" haha. Not my kind of music om man säger så....

Kommentarer
Postat av: Jess

Fina fina tusse <3 Lägg upp fler bilder på eran cabin! Nyfiken som jag är:)



Men när ni jobbar på farm ska ni inte bo i eran cabin då längre eller?



Love

2011-12-27 @ 11:30:03
URL: http://fashionjungle.blogg.se/
Postat av: yannini

heej gumman! går smsen fram till dig lr? smsade god jul o så. åh vad roligt ska du dyka med tub lelica??:O jag tror du kommer älska det är verkligen häftigt^^ åh vilka äventyr hehe shejki shejki bejbi!!;)<3

2011-12-30 @ 22:17:22
Postat av: Angelica

Yannini:



Heeej bejbi!!! Ne har inte fatt nagra sms! Bytte ju mitt svenska nummer till ett australienskt efter bara nagra dagar har. Har ar mitt nya nummer: 0452197590



Kommer inte anvande mitt svenska nummer forens jag landar i sverige!



Haha jaaa men you know me, hatar ju hajar och fiskar och allt som finns under vattnet! Kommer vara sa jakla radd, haha! men man maste vaga overvinna sina radslor ;)



Dvar granna kor massa raggaeton musik, tanker alltid pa dig da och dina shakande hofter ;D



Saaaaaaknar dig massa min fina basta van <3

2011-12-31 @ 04:22:31
URL: http://runawaydream.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vara grannar*

2011-12-31 @ 04:23:11
URL: http://runawaydream.blogg.se/
Postat av: Yasmina

åh du är så tuff lelica! härligt att du prövar trots dina rädslor helt rätt inställning^^ okej ska skriva in nret på en gång!! hoho jag kommer o dansar med digXP får se vad framtiden har att erbjuda, vi hörs hur som helst beeejbii!! saaknar dig o tänker mycket på dig underbara bästa vän<3

2012-01-02 @ 12:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0