Livet på en pinne.

Detta hostel bodde vi alltså på i en vecka. Kan varmt rekommendera den om ni kommer hit någon gång. Men ni får fråga mig om namnet på det i sådana fall för vill inte skriva ut det här. Ett riktigt bra hostel med 50 meter till stranden, fräscha rum, egen pool, tv-rum, flera hängmattor att ligga och slappa i och alltid party! Men det jag främst kommer att minnas från denna vecka är vår nya vänskap med Lina, Emma och Juno. Tre svenska tjejer från Malmöområdet jag hoppas på att kunna möta upp igen!

Det blev många dagar på stranden, en del bodyboarding, lite beachvolleyboll, filmkvällar, bbq’s , kortspel och annat. Drog ut tre dagar i rad. Två gånger nyktert dock eftersom jag och syrran försöker vara så healthy som möjligt. Var på fyra olika ställen. Cheeky Monkey’s som jag inte kan rekommendera. Striptease, dansgolvet består av bord man dansar på(?) och sedan var det allmänt dräggigt. Ungefär som att åka på charterresa för 18-åringar. Sedan var vi även på Cocomangas och La la land. Såg Hed Kandi dj:a. Det var grymt!

Men bästa stället var helt klart Woodys, hade grymt kul med Maria då också som kom upp från Melbourne. Bra musik, sköna människor och massa locals! Det är ju egentligen bra mycket roligare att festa med Australiensare än backpackers. Var även ute med tre riktigt sköna engelsmän och två tyska killar, gud vad vi skrattade den kvällen. Haha, allt bra sköna var dom. Körde bl a bubblefish, några tyska kortspel, sjöng abbalåtar och pratade om alla våra olika länders traditioner innan vi drog ut. Man lär sig fem gånger mer saker som backpacker under en kväll än vad man någonsin skulle gjort under tre år i gymnasiet på religionslektionerna..


Precis utanför vår rumsdörr

Lina och Juno




Juno med vår pool i bakgrunden..

Sverige mot england i kortspel, mahah


Bbq innan utgång


Mika, Lina och Engelsmännen

Bubblefish!!



Maria bjöd på tequila!


Kommentarer
Postat av: IDA

Det är data från en undersökning som man ska använda när man gör variansanalys och regressionsanalys. Spännande............ eller inte ;)



Så fort jag har cash så jävlar ska jag gaddddda. Livet rullar på rätt bra, mest bara massa skola och föreningjobb. Och börjar få panik inför framtiden... går ju ut skolan i juni liksom. Herregud. Drömmer lite om att åka iväg någonstans och jobba osv då... tyyyyp australien :) pratade ju om att plugga där förr du vet, men det skippar jag. Vill jobba och uppleva lite utanför sverige innan jag börjar jobba seriöst här känns det som. Men allting med att jobba utomlands känns så svårt och avlägset.. :p



När kommer du till sverige? Om flera år? Eller du vet inte? :) älskar att du har den här bloggen så jag får höra lite om vad du gör!! <3

2011-12-22 @ 14:29:53
URL: http://bad-ass.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0