Sorting out stuff..


Fraser Island



Sitter på ett fik nu och rensar datan på bilder. Kommer ägna rätt mycket tid till att göra alla sådana här saker nu som jag har skjutit upp under resans gång för jag främst inte har haft tid/orkat.

Så nu kommer min facebook krylla utav bilder från resan. Kommer lägga in ett album med bilder från sista tiden i mungindi-brisbane-noosa-rainbow beach-fraser island-airlie beach-whitsundays-magnetic island-cairns-roadtrip. Har bara kommit till fraser hittils. Skippar då också första tiden (månaderna) från sydney-byron bay-surfers paradise-brisbane-första tiden i mungindi just nu. Vill inte ens räkna alla bilder jag och syrran tagit. Kan det vara uppemot 5000 - 10 000 bilder på fyra månader? Ska även skicka hem lite kläder och brev till sverige, kontakta australiens myndighet, skicka iväg mejl och sådant där tråkigt. Men kommer vara väldigt skönt när jag fått allt det här avklarat! Ska även träffa hinna alla vänner/bekanta från alla möjliga olika länder innan folk åker hem/jag drar till västkusten också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0