Catch ya later.

Sorry guys. Internet tog slut, därför det inte vart någon uppdatering här. Super sämst, jag vet. Jobbar dessutom arslet av oss just nu, jag och syrran. Hade minst 40 hungriga och törstiga munnar här igår inom loppet utav två timmar som vi skulle servera. Jag i baren och syrran i köket. Jises vilket kaos. Föreställ er själva att laga mat, servera maten och fixa drinkar samtidigt som man ska svara i telefon och fixa in folk på hotellrummen. Kommer vara såhär tills vi åker nu pga att allt arbete i trakten satt igång.. Minns inte ens senast jag hade ledigt. Jobbat 50-60 timmar den här veckan. Jaja, slutwhinat. Kul är det i alla fall! Så egentligen klagar jag inte så mycket. Bara här på bloggen, heheh. 

Håller på och fixar ihop ett fetinginlägg till er. Kommer ikväll eller i morgon förhoppningsvis. Nu måste jag springa till jobbet, vill hiva i mig en kaffe innan jag börjar. Catch ya later mates!
 

Pic från min awesome wknd i malmö med Carro

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Nästa gång vill jag också hänga med er på en gräsmatta och pimpla vin!

2012-02-29 @ 19:39:18
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: Tack tack tack! Dem är från Kappahl!

2012-02-29 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0