Hur stört underbara vänner har inte jag?!


Vaknade upp klockan sju på morgonen efter ett långt jobbpass i baren som varade till sent in på natten. Trädgårdsmästaren fick för sig att klippa gräsmattan precis utanför vår cabin astidigt på morgonen. Lagom irriterad pga avbruten sömn loggar jag in på facebook. Och vad är det första jag möts av? Jo, mina underbara vänner till människor hade spelat in ett filmklipp till mig! Sådan jäkla lycka!! Tittade minst tio gånger på det och skrattade och bölade om vartannat! Snacka om att ni gjorde hela min dag, hela min vecka, hela min månaaad!

LILLEBROR, JACKET, ALFA <3 Ni är så jävla underbara!!! Fan vad jag älskar och saknar er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv; Tack :D har dock inte lila just nu. Mitt hår blev så satans slitet att jag färgade över allt med brunt. Tråkigt nog. Saknar det lila som fasen bara. Märks om jag kanske färgar tillbaks det sen! Men absolut, det tycker jag att du ska göra :D är ju hur grymt som helst! Det enda jobbiga är väll att man måste underhålla håret då. :)

2012-02-18 @ 12:13:54
URL: http://loverdose.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0