Någon som vill flytta till Cairns med mig?

Letar runt som en tok på internet efter någon att fortsätta mitt resande med. När syrran lämnar mig för Sverige är min nästa plan att bosätta mig i Cairns. Lika bra att testa här med. Så... från mitten utav april, någon som har lust att flytta till den tropiska staden Cairns med mig då?

Cairns är omringat utav regnskog, vackra floder och utav stora barriärrevet. Cairns har även ett bra uteliv, massa shopping, en hel del äventyrsporter att prova på i omgivningarna och massa sol och bad att bjuda på. Jag vet, visst låter det lockande? Hehehe.

Allt du behöver är cirka 30.000 kr på kontot, en jäkla massa vilja och lite jävlaranamma, så kan du bo där med mig om två månader. 









Låter som jag skrivit en reklamannons för ett resebolag, haha. Men som sagt, hör av er om ni känner er sugna!



Nej nu ska jag ta mig dom 50 meterna till jobbet från vår bostad för att sätta mig och hålla syrrans sällskap som jobbar i baren. Samt käka middag. Tror det blir filmmys ikväll också. Chefen sade nyss till oss att det för tillfället inte är särkilt bra att vistas ute just nu. No shit? Pga solen och hettan som kommit fram nu efter översvämningarna så kryllar det tydligen utav ormar. Dom svarta och bruna ormarna som finns här är tydligen en utav världens farligaste. Man dör på en gång utav deras bett. Kul att det kryllar utav dom här då! Chefen körde på en imorse med bilen cirka 50 meter ifrån oss där vi satt och drack kaffe och en arbetskollega sade att hon hade sett tre stycken de senaste dagarna. Ja men visst. Sticker ut huvudet och tittar mig runt i cirka en minut innan jag kliver utanför dörren just nu om jag säger så. Ha! Tänker inte direkt lägga mig och sola på marken här utanför igen som jag gjort dom senaste dagarna heller...



Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: tack så mkt!!



och jag är på, när flyttar vi??

2012-02-14 @ 13:29:17
URL: http://jessicalilith.blogspot.com
Postat av: IDA

Sjukt sugen är jag :D dock inte just nu men kaaaaaaanske SNART hihihihihihi.

2012-02-14 @ 16:12:15
URL: http://bad-ass.se
Postat av: ..:Sarah:..

nämen tack :D

och du, desamma!!

2012-02-14 @ 16:37:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Felicia

bilderna ser ju galet lockande ut...

2012-02-14 @ 19:16:06
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: RockyRoute

Jag bodde i Brisbane :) Men reste runt lite också.. Gold Coast, Sydney, Melbourne, Nimbin osv. Skulle till Fiji med, men hamnade på sjukhus istället :P

2012-02-14 @ 19:46:56
URL: http://rockyroute.blogg.se/
Postat av: Ameli

Det där lät verkligen inte helt fel!! Ser sjukt lockande ut. Har faktiskt planer på att åka till Australien, dock blir det inte förrän i september då jag pluggar just nu och sedan behöver sommarjobba ihop lite pengar. Men annars är jag på! ;D

2012-02-23 @ 21:40:41
URL: http://ameliolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0