Bachelor party.



Förlåt om jag tröttar ut er med bilder på mig mitt ansikte i mina olika workoutfits. Men det är väl i princip det mest exalterande som händer på min fritid just nu. Att ligga inne och pilla med olika inställningar på kameran och testa olika ljus osv. Orkar liksom inte ut i värmen och sola riktigt när jag bara har en timmes rast. Då vill man bara befinna sig under air-conditionen. Jag och syrran fann det till och med svårt att andas pga hettan här om dagen.. Mellan 40-50 grader är det här oftast på sommaren. Mm.

I alla fall.. Hade en mycket bra födelsedag igår här down under! Enormt mycket tack till alla där hemma för era fina gratulationer också!! Blir helt varm i själen när jag tänker på dom. Kommer dock ta några dagar att svara på alla mejl så jag hoppas att ni har lite överseende.. Jag och syrran har bestämt oss att vi ska fira min födelsedag ordentligt också när vi anländer till Brisbane om 14 dagar!

Nej, herregud måste sova nu. I morgon - fredag OCH lördag är det bachelor party här! Någon har abbonerat hela stället.. Jag, syrran och 45 brunstiga män. Herregud hur ska detta sluta? Jag och syrran är helt själva i både serveringen, matuppläggningen och i baren. Ja men visst, detta kommer inte bli stressigt! En person ska lägga upp mat samt servera mat för 45 personer! Alla tallrikar ska helst ut samtidigt också. Och under tiden ska den andra personen stå ensam i baren och serverar alkohol till alla dessa törstiga människor.. Dessutom sveper människor alkohol här som ingen annan. Tar en minut att svepa en schooner - en halvliter öl för dom. Helt crazy! Haha jises alltså. Ber till högre makter att morgondagen åtminstone går litee smidigt. Snälla då?


Idag fyller förresten min älskade Ida Wildchild år. Gå in och gratta denna underbara människa!

Kommentarer
Postat av: dad

Lycka till med alla torstiga aussies.

Mangokramar dad

2012-02-24 @ 02:34:03
Postat av: Angelica

Tack pappa!! Det lär behövas, är redan stört busy och det är bara eftermiddag här nu.. tur att jag har syrran!

2012-02-24 @ 07:20:48
URL: http://runawaydream.blogg.se/
Postat av: IDA

Det där klarar du honey! PUSS<3

2012-02-24 @ 20:03:08
URL: http://bad-ass.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0