19-01-2012


Blev visst lite sunburned i facet idag. Fast man ser inte så mycket på bilden - tack och lov. Ser inte klokt ut. Fick en smärre chock när jag tittade mig i spegeln. Syrran kallar mig för tomatoface, kul. Hah 


Precis vart ute och handlat mjölk och bröd till morgondagens frulle. Tog en sväng förbi stranden och drack kaffe och tittade på stjärnhimlen då också. Så denna bilden är nyss tagen. Borde blogga hur mycket som helst nu. Har nämligen köpt 24 timmars internet för 10 dollar, 70 spänn. Vilket rån! Kunde fått två lyxiga middagar istället.. Så, be prepared for some update. Kan hända att jag bloggar nu och ställer in det på tidsförskutning så inläggen kommer senare också... Ja ja who cares about that...

Update: Nehepp nu har datan segat ned sig fullständigt. Verkar inte som att det är meningen att jag ska blogga i det här landet alltså.... Dessutom vill Josh, min roommate att jag ska följa med ut till dom andra som sitter och dricker på vår uteplats. Jag ska dock inte dricka.. Eller okej, kanske pepsi max. Men kan vara trevligt att sitta och tare lugnt med dom innan man ska sova. Mika sover redan.. Lär ju i alla fall vara bra mycket roligare än att sitta vid den här sega gamla datan och muttra. Nej, allt för nu! Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0