Bucketlist #2 beachride - CHECK.

Det går inte att beskriva med ord hur fantastisk denna upplevelse var. Alla ni som inte har ridit på en strand, gör det! Vi fick rida i två timmar på denna strand, 60 miles beach, och i slutet fick vi byta om till bikini och hoppa upp barbacka för att kunna simma med hästarna i havet. Det var nog ännu häftigare än själva ridningen. Simma i havet med höga vågor och med hästen under sig.

Åh, jag bara måste måste måste hitta ett jobb på en hästransch sedan när syrran dragit hem till swe. Det är en annan sak som står på min bucketlist, att jobba på en hästranch. Ridningen och hästar har varit en del av mitt liv sedan fyra års ålder och jag vill alltid att det ska vara så. Varje gång jag sätter mig på en hästrygg så får jag en känsla som inte går att beskriva, men jag känner mig hemma.









Micka fick i alla fall en häst som hette Cody och jag fick en häst som hette Laddy. Båda sådär spralliga precis som vi ville ha dom. Åh vad jag saknar min häst Blesi hemma nu... Tur att han är i goda händer hos mamma. 


Kommentarer
Postat av: Jess

Vilka fina bilder! Är så glad att ni verkar ha det underbart....



Miss u N I love you

2012-01-05 @ 13:12:14
URL: http://fashionjungle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0