But it was not your fault but mine. And it was your heart on the line. I really fucked it up this time. Didn't I, my dear? Didn't I, my dear?

Vad jag saknar/vill ha, just nu: Ett gym att kunna gå till, att få klä upp mig till tänderna, en fruktsallad, en trygg väg att springa/powerwalka på utan ormar som anfaller mig, att få köpa ett par doc martens och ett par svarta jeansshorts som jag sedan skall nita. Kall och fräsch luft som går att andas i, ungefär som höstluften i Sverige. En redig utgång på harrys med alla mina vänner. Ett knäckebröd med kaviar. Min mamma och pappa. Mina katter och hästar. Mina cowboyboots och min walk in closet. En biljett till eldkvarn på gröna lund i sommar.


Men va fan... Trivs mer än bra här med i solen med syrran! I morgon jobbar jag 11-15 och i övermorgon är både hon och jag lediga - sweeeeet! Har haft en finfin dag. Måste bli bättre på att ta kort nu. Har inga roliga bilder att visa er. Bara några få pics från australia day. Avgudar förövrigt bilden nedanför. Perfektion i mina ögon.


Kommentarer
Postat av: yannini

åh leelica! nice att du har internet, är hel o trivs bra!!^^ ser fram emot ditt mail, moahahah!!<3<3

2012-01-31 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0