On the road again.


Kommentarer
Postat av: IDA

Jag jobbade ju på tolvslaget, men det var helt okej. Typ alla gäster på krogen gick ut för att titta på fyrverkerierna så vi skålade lit där inne :) Ditt tolvsslag verkar ju ha varit fantastiskt!



Ååååååååååh vilken DRÖM! Speciellt surfandet och segelbåt och roooooadtrip :D jag söker och söker jobb så jag är hoppfull! Wiho!



Jaa det var lite korkat att häfta sig i armen hehehehe, men jag blev utmanad. Det var lätt att få bort den, de var ett sånt häftstift som bara går rakt in och inte böjer ihop sig liksom. Vilket jag dock trodde att det skulle göra när jag blev häftad och ÄNDÅ GJORDE JAG DET!?!?! Sjuk tjej hehe :P



Och snart kommer bild på bildpysselresultatet!!



PUSS <3

2012-01-15 @ 19:38:10
URL: http://bad-ass.se
Postat av: SARA

Hej!

Perth är VERKLIGEN värt att åka till! Hela kusten vid Perth är som en enda lång strand :) avslappnad stämning och helt annorlunda i jämförelse med Sydney. Tycker verkligen att du ska åka dit och resa runt lite i WA. Dricka vin och sola hela dagarna ;)När jag var runt i Australien så gillade jag Perth och Byron Bay mest av allt. Kom inte längre upp än surfers paradise eftersom det var såna sjuka översvämningar i resten av QLD... Jag hoppas kunna flytta tillbaka till Australien snart! NJUT av din tid där! Jag är lite avis ;P

2012-01-15 @ 20:25:43
URL: http://sabras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0