A summer paradise.

Bor fortfarande här i vårt lyxrum i Airliebeach. Vi fyra tjejer valde att extenda vår vistelse här ännu längre! Kan inte få nog av detta ställe och av varandras sällskap. Funkar så himla bra ihop. Känns som att vi är på en enda stor lyxsemester! Igår hade vi en himla trevlig kväll ute i alla fall och träffade massa människor som vi träffat under våra båtturer. Idag har vi bara slappat. Legat vid poolen, spelat kort på balkongen, lagat god mat, matat våra papegojor som har valt att invandera vår balkong och så vidare. 

Sabrina påminner mig så himla mycket om min bästa vän Yasmina där hemma. Dom är som två dubbelgångare! Så lika varandra till personligheten och en hel del på utseendet också! Får nästan lite ont i hjärtat ibland för att min hjärna får för sig att jag ser Yasmina komma gåendes ibland. Saknar dig Yasmina! Nej som ni kanske har märkt så känner jag tyvärr ingen större lust att sitta vid internet så mycket så hoppas ni har överseende med att detta inte är en särskilt väluppdaterad och intressant blogg för tillfället! Har mycket för oss om dagarna!

Nu på torsdag rör sig även Sabrina, jag och Mikaela vidare mot Magnetic Island. Två dagar senare möter vi även upp Laurence i Cairns! Så i Cairns kommer vi fyra vara återförenda igen efter denna tiden i Airlie Beach också! Wie! Nej, nu ska vi spela ännu en omgång av Chicago samt dricka te och kaffe på vår balkong så catch ya later folks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0