Sun, air & water.

That's all you need. Och självfallet världens bästa lillasyster/vän.

Fick en day off idag, både jag och syrran. Lyckan var stor och vi bad direkt vår manager att köra oss till poolen i stan. Så underbart skönt att få träna lite. Simmade massa längder och låg och solade i gräset. Sjukt vad lite poolvatten och sol kan göra för humöret! Sedan mötte vi upp Sarkara och hennes pojkvän i baren, tog take-away mat, chicken parma, från jobbet och tog bilen hem till deras hus. Haft en supermysig kväll hemma hos dom. Ätit middag, suttit ute på deras terrass och kelat med deras hund. Det är stunder som dessa jag verkligen kommer att sakna detta ställe. Sarkara är en helt underbar aussietjej, kommer verkligen sakna henne en massa! Har hjälpt mig med så mycket. Förhoppningsvis kommer hon upp och hälsar på när jag bor i Cairns. I morgon vid lunchtid ska hon även ta ut mig så jag ska få se när grabbarna rakar får. Ser fram emot det!  








Pics from earlier today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0