BYRON BAY.

Byron Bay atm och förhoppningsvis är vi här för att stanna ett tag! Fullkomligt älskar detta ställe! Men mer om det senare. Blev biten i benet av en pissmyra i morse. Och självfallet är ju djuren inte lika fredliga här som i Sverige. Har svidit som sjutton hela dagen. Bleka som två britter är jag och syrran också. Kolla bilden, helt grisrosa hy. Fruktansvärt. Har ju spenderat dagarna med att söka jobb och bostad. Flera svettiga timmar på cykel med cv:n i händerna har dock lönat sig. Ska på två jobbintervjuer och kolla på två olika bostäder nu i helgen. Så i morgon ska vi faktiskt unna oss några timmar på stranden...dock förmodligen bakis (!) Anyways, måste gå nu. Middag och därefter utgång!

Mer updates från Sydney kommer, ligger ju lite efter i uppdateringen. Menmen.




Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

WHAT?! Din assnygga tattoo på överarmen har jag missat?! Fail! Och den snygga Mötley-tröjan har du köpt iiii... ;)?

2011-12-16 @ 10:07:56
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

Oh gött! Show us :D



Allt e bra med mig! Försöker få upp julstämmningen och jobbar inom barnomsorgen för tillfället :D Vad för jobb ska du på intervju på?

2011-12-17 @ 10:57:04
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Fius

Världens finaste, jag saknar dig.



Önskar att jag också befann mig där borta. FRIHET.



<3

2011-12-17 @ 17:33:37
Postat av: IDA

Älskar dina tattoooooooos BABE. Jag ska också göra rosor på armen.... när jag vågar hehe.

2011-12-18 @ 15:03:36
URL: http://bad-ass.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0