Chillmode.

Har verkligen hur mycket som helst att uppdatera er med så vet inte riktigt vart jag ska börja.

Kan säga så mycket som att vi bor i en egen cabin nu i alla fall. Tar det superlugnt. Läser böcker, tränar, äter nyttig mat, går promenader på stranden, går runt i Byron, sitter i parker och chillar, kollar film om kvällarna, bodyboardar, badar i havet, kollar runt i affärer, ligger vid vår pool, spelar tennis på vår tennisbana och så vidareeeee. Som en enda fet stor semester. Ska fortsätta såhär i tre veckor till. Till den 17 januari för att vara exakt. Gud så skönt. Sedan ska vi jobba i två månader, kommer nog vara väldigt utvilade tills dess. Har nästan redan börjat klia i fingrarna på mig för att jag vill börja jobba. Och jag kommer på mig själv titt som tätt med att sakna mitt gamla jobb i sverige, Snabben. 

Har blivit så extremt bortskämda med vår egna cabin! Vi har två egna sovrum, vi har vårt eget kök och vårt
egna badrum, vi har en egen terrass, 50 meter till en egen pool och en tennisbana. Mycket eget här. Men har man inte backpacket förstår man inte hur mycket man uppskattar att ha egna saker. att slippa dela på sovrum, kök och badrum är lyx! Fasar över när den dagen kommer som vi måste börja dela på allt sådant här igen... 

I morgon kommer i alla fall Sofie ned, ni vet hon som jag träffade första gången i Nya Zeeland? Som jag även träffade för någon vecka sedan i Sydney! Ska bli sjukt kul, hon och hennes tre-fyra aussievänner ska vara här i några dagar! Hoppas på att kunna hitta på massa saker med dom! Tittar just nu på rainforestvandring, ridning på stranden, kajakutflykter med delfiner, surfcamps och så vidare. Finns ju en del att göra här!


Vår terass som vi spenderar många många timmar på just nu.


Vårt vardagsrum/mitt sovrum
  





Kommentarer
Postat av: Malin

Ditt liv låter verkligen underbart :D

Är det lätt att få jobb i Australien? :)

2011-12-26 @ 20:36:02
URL: http://melissamiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0