// Home //

Åh, bästa kvällen på länge har jag nyss haft! Köpte mobilkort från josefin så har fått prata och gratta både mamma och Jessica idag. Första gången på fyra månader som jag pratade med dom två - Lycka! Sedan ringde jag även pappa och fia. Dom har jag inte heller pratat med på fyra månader. Var så himla himla himla fint att höra allas röster och få en uppdatering. Kan leva på det här väldigt väldigt länge. Måste köpa sådant här kontantkort igen alltså! Kostade 24$/170kr och fick prata i nästan 45 minuter. Så jäkla värt alla pengar! Hade lust att ringa resterande släktingar och vänner också, men man får väl hejda sig lite så inte budget spricker helt antar jag.. Nu är jag fylld av energi, och vill bara åka till PH och sätta igång på en gång!



Kommentarer
Postat av: Jess

Var så himla fint att få prata med dig också!! Det måste vi göra fler gånger <3 Verkligen prisvärt ju.



Love you

2012-04-17 @ 18:16:07
URL: http://fashionjungle.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad härliga bilder! :)

2012-04-18 @ 20:41:27
URL: http://enannanocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0