A freak like me just needs infinity!

Med dom orden på repeat från högtalarna, med fönstrena nervevade och med sju andra vänner inklämda i en bil under en fantastisk stjärnhimmel var vi på väg till the pier. Hade en förbaskat lyckad kväll (dansade tills fötterna svullnade, drack alkoläsk tills tungan blev grön och lärde känna nya människor tills telefonboken blev överfull.. yeh u know the deal). Tog sedan den fullsmockade bilen hem (ben drack inte) och åkte hem till Jills hus där alla hade efterfest. Spelade dart, drack whisky och nattbadade tills alla stupade i säng hemma hos Jill. Vaknade upp i en främmande säng brevid Josefin. Solen sken och efter en sjukt fet/fett aussiebrekkie som Matt fixade och med musik på terrassen med alla människor så var morgonen efter nästan ännu bättre. Idag mår man dock som man förtjänar, men det var det värt. 500 jäkla gånger om. Jag tror jag är en aning kär i livet här i ph.
 



Igår.


Nu fuckar internet, har inte fungerat bra dom två senaste veckorna. Så fruktansvärt irriterande (!) Så nu stänger jag igen den här tekniska skiten, tackar gud för att jag aldrig någonsin, evaaah, behöver jobba med elektronik, tackar för en hemskt fin vecka i mitt liv och drar täcket över huvudet. Go'nite.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vad snygg du är!

2012-04-29 @ 23:18:15
URL: http://michaelamadhouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0