Anzac day.

Nej hörni kära läsare. Har bestämt mig för att denna blogg ska bli mer opersonlig. Kommer skriva mindre om mitt liv här, men fortfarande absolut fortsätta skriva om sådan här också! Bara i färre inlägg och mindre detaljerat. Och kanske ge mer tips och sådant. På denna blogg vill jag fokusera mer på kläder, musik, outfits, inspobilder, bilder på mig etc. Vill ärligt talat inte skriva ut allt om mitt liv på denna blogg heller. Har inte gjort det hittills, men känner alltid att jag måste tänka på vad jag skriver när jag skriver här. Speciellt nu när läsarantalet har ökat och när jag inte vet vilka ni är.

Sedan kommer jag ha en till blogg som kommer vara mer som en dagbok. Fast en dagbok som mina närmsta och familj kan läsa. Allt jag tänker på, pysslar med om dagarna, bilder från jobbet, reseberättelser och hittan och dittan. Men inget ytligt. Känner inte att min mamma/pappa/mormor osv. är så intresserade av mina outfits, vad jag lyssnar på för musik och tycker att det är så kul att titta på ansiktsbilder på mig. Kommer lägga upp bilder om vad jag gör om dagarna, berätta vilka personer jag bor med, vilka jag jobbar med, vad jag saknar hemifrån osv.

Så, vill ni läsa min personliga blogg får ni skriva till mig på facebook alternativt mejla mig!



Anzac day idag så därför är alla är lediga från jobbet idag. Josefin erbjöd sig nyss att laga lunch till oss, lyx! Så har en grönsaksomelett som väntar nu. Sedan borde jag dra ut och lägga mig i solen för att förbättra brännan som nu är ungefär lika med noll. Tveksam om det kommer hända dock... Bilden är tagen i Cairns när jag fortfarande hade lite färg kvar.


Kommentarer
Postat av: dad

ANZAC DAY...Grattis till lite fri-tid!

2012-04-25 @ 14:38:56
Postat av: Kines

Gif me the adress till nya bloggen, även fast jag gillar denna också. Saknar dig!

2012-04-27 @ 23:03:44
URL: http://johannatudeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0