// Born wild to live free //




En annan sak som har stått på min bucketlist sedan jag skrev den, är att ta motorcykel körkort. Köpa mig en fet harley davidson och köra usa runt. Men känner ingen stress med det, det är en utav dom drömmarna som jag kan tänka mig att göra när jag är lite äldre.

Fan vad jag saknar min syrra... Det kommer i omgångar hela tiden. Nu ska jag i alla fall sova. Har tryckt i mig två tabletter som gör att jag kommer somna fort som tusan. Har åkt på världen dunderförskylning, halsen är helt igentäppt och näsan ska vi inte ens prata om. Samma dag som syrran åkte råkade jag ut för massa skit. Tänker inte ta upp det här dock. Catch ya later

Kommentarer
Postat av: Estefany

GAAH!! vill också jobba och bo i Australien. Måste kolla upp det! :D. Krya på dig!



sv: Tack så mycket :D

2012-04-11 @ 20:26:24
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0