I don't even care anymore.



Precis kommit hem från en mycket bra roadtrip. Bossen har gett klartecken så nu kollar jag på flyg till Port Hedland. På söndag om en vecka lyfter planet dit. Svindyrt är det. 5000kr för en enkelbiljett inrikes(!) Det är helt jävla sinnes! Men det kommer jag ju tjäna ihop på två-tre dar så det gör väl inte särskilt mycket i längden...

Port Hedland kommer bli sådan frihet. Underbara enformiga vardag i ett hus, jag saknar dig! Juste för att berätta om roadtripen lite kort? Vi såg vattenfall, sov på berg och precis intill havet. Somnade till vågor och vaknade i morgondimma på berget. Vi har sett dalar, kullar, fina insjöar, floder, sett massvis utav krokodiler, kört genom hur många mil regnskog som helst. Badat i floder, suttit på stränder, gått runt i små byar, kollat in olika marknader, ätit avocado och tonfisk på burk tills det sprutade ur öronen på oss och så vidare. Jag älskar livet i en bil. Älskar det definitvt mer än livet på ett hostel. Ska sätta mig nere på gatan utanför hostelet nu. Vad jag ska göra där vet jag ej. Men nu är jag rätt trött på den här dataskärmen och alla i rummet sover så här kan jag ju inte göra särskilt mycket. Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0