Live your life with arms wide open.

Känner ni igen den här mannen... eller eh menar kvinnan? Visst är man snygg på jobbet? Elleeer inte. Brillorna är att to die för. Snaaaabba brillor, dog av garv när jag satte på mig dom första gången. Men egentligen bryr jag mig inte så mycket för jag älskar ta mig tusan det här jobbet! Så himla kul! Hade kunnat göra detta jobb även om jag hade fått gått runt med en chipmunk dräckt typ. Har jobbat i tre dagar nu och jag bara längtar tills väckarklockan ringer i morgonbitti och jag får åka till jobbet imorgon igen!



Hahah, snabba brillorna........

Ledsen för dålig uppdatering förresten. Har haft dataproblem. Batteriet till datan dog igår, så fick köpa ett helt nytt för 80 dollar idag, alltså nästan 500 kronor. Kul. Och ikväll har internet inte fungerat. Har vart så frustrerad så nästan slitit av mig håret. Kommer inte ha något hår kvar snart...

Trodde förresten inte man kunde dricka såhär mycket vatten och svettas såhär mycket på en och samma dag. Det är helt sjukt! Dricker cirka 5-6 liter (!) vatten om dagen, alltså en hel esky (svenskt ord?) full med vatten och arbetskläderna kan man nästan vrida ur av svett efter arbetsdagen. Har aldrig haft problem tidigare med svett i ansiktet eller svett överhuvudtaget. Men det är så pass mycket nu att det svider i ögonen pga allt salt i svettet som rinner ned i ögonen. Fräscht va? Tur att man inte är ensam om det här. Alla vi fyra tjejer i vårt team svettas lika mycket. Fräscha klubben. Idag såg vi första molnet på fyra dagar här, vi jublade! Föreställ er att dra på er dessa kläder ovan, gå ut i en öken och köra ett intensivt träningspass. Där har ni anledningen till varför vi svettas så mycket. Minst 34 grader har vi nog här i PH just nu om dagarna, känns som riktig ökenvärme. Hann med 21 trädgårdar idag vilket är sjukt bra, igår hann vi nämligen bara med 9 stycken. Dessutom hade vi en trädgård som var rena rama djugeln idag. Fick plöja oss in bland palmerna för att ens kunna börja arbeta med den! Nej nu ska jag sova, vill vara pigg och utvilad på jobbet imorgon. Något mer ni vill veta om jobbet/ph, så hojta till! Ha de!

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Åh det e lugnt hankypanky ;) känns ju som det finns viktigare saker att göra än svara på kommentarer :D jag e askass på det me :O



Bra att du taggar nästa SRF ;) Jag e så stört taggad att det e typ 47 dagar kvar tills årets :D

2012-04-18 @ 17:57:41
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: L.t

Super bra blogg! Gillar den starkt! <3

Ställ gärna en fråga till mig i min frågestund! :D

2012-04-18 @ 18:58:19
URL: http://ttthorngren.blogg.se/
Postat av: N

så spännande att följa din resa genom allt, sjukt kul att se. lycka till med allt nytt :)

2012-04-18 @ 21:35:29
URL: http://limani.spotlife.se
Postat av: Syrran

GÖTT!!!!!!!

2012-04-18 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0