Outback.

Hey guys! Det blev inte så länge trots allt! Var tvungen att att köpa internet kände jag.. Fick det ändå för en hyffsad billig peng.

Herregud vad det har hänt mycket i mitt liv den senaste veckan! Sjukt.. Har varit med om saker jag aldrig trodde jag skulle få uppleva. Vet inte ens vart jag ska börja och hur jag ska lyckas få ned allt detta i ord. Har känt allt från extremt rädsla och chock till massa lycka och glädje. Har fått uppleva saker jag aldrig trodde jag skulle göra. Känner mig som en helt ny människa efter allt jag har fått uppleva här! Och det har sjukt nog inte ens gått en vecka. Känns ju som evigheter sedan vi lämnade Surfers!

Okej, ärligt, måste stanna där. Mitt täcke är fullt av alla möjliga olika flyginsekter och tvestjärtar. Jag har för närvarande en groda eller rättare sagt en fet padda under sängen och en råtta som springer runt på golvet. Och jag fäktas hej vilt med armarna för att slippa få feta skalbaggar i håret... Nej, jag skojar inte. Life in the outback! Uppaterar mer i morgon när jag har läget lite mer under kontroll och jag åtminstone fått ut hälften utav alla dessa jäkla djur ur mitt sovrum.

Slänger in en bild som bildbevis tills vidare typ.


Jag och några locals. Nepp det är inte en costumeparty, människorna ser ut såhär här. Älskar att servera beer till cowboysare! Ne det är ju inte direkt som i sverige, när man under festen blir tillfrågad om att dra vidare på någon halvseg efterfest. Här blir man istället tillfrågad om man vill följa med och klippa får, skörda vete och åka på kängurujakt. Kinda like it though!


Stay tuned! Börjar inte jobbet fören två i morgon så mer updates kommer när jag fått några timmars sömn. Nu ska jag slå ihjäl några bugs! See ya.

Kommentarer
Postat av: dad

Från snabbköpskassörska till Cowgirl...tvära kast !

Älskar dig...saknar er massor..och du...tro inte ens 10% på pubgästernas valser...dom e duktiga på att ljuga in the outback...Simma nu lungt ibland reptiler och kryp och lycka till på nya jobbet...Vad hette byn,namnet på puben och din arbetsgivare...? Mangokramar Dad

2012-01-30 @ 18:24:53
Postat av: Schtek

Tack för att du lever. Fyfan va nice det ser ut.

2012-01-30 @ 21:52:15
Postat av: Hanky

Hej mangooodad! Saknar dig också!! Det är ju stamgäster så man ser dom nästan varje dag, så jo dom menar verkligen det dom säger.. Tack så mycket! Skriver ett mejl till dig nu eller ikväll så får du veta lite mer info! Älskar dig, många kramar!



Schtek, yes, i'm still alive! ska kolla in din blogg nu och se hur du lever och har det i österrike också!

2012-01-31 @ 02:05:58
URL: http://runawaydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0