Don't go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.




Tidsinställt inlägg! För er som inte vet vad det betyder så sitter jag alltså i skrivande stund på hotellrummet i Airlie Beach men när detta inlägg postas så kommer jag befinna mig ute på en seglingsbåt på Whitsundays. Har haft fullspäckade dagar i någon vecka nu så ligger ju ordentligt efter med uppdateringen! Ni ska fortfarande få se mer bilder från Lone Pine Koala Sanctary i Brisbane. Bilder från surfingen, från surffestivalen och från nationalparken i Noosa. Alla bilder från Fraser Island och från Rainbow Beach. Samt även bilder från vår tid här i Airlie beach. Puh, where to begin? Slänger in några outfitsbilder från Lone Pine Koala Sactary tills vidare! Samt ett citat från en bok som jag hittade i en secondhand affär tidigare idag! Läs överskriften. Mer tidsinställda inlägg kommer förhoppningsvis.. om jag inte blir för trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0