Races, fishing, beer, barbie and illness.

Obeskrivligt bra helg igen. Efter jobbet på lördagen kastade vi oss i poolen och ägnade några timmar åt sunbaking. Sedan började vi lördagen hemma hos gänget, orkar inte ens skriva ut alla namn igen. Ni borde veta vilka de är nu?! Drack öl, rekordeligs och whisky på deras uteplats. Hade planerat att gå till the pier, men istället tog vi bilarna och drog till ph races. Svinigt kul! Motorbikes, motorquads och bilar som tävlade. Runt omkring satt alla i sina bilar/på tältstolar och drack. De spelades bra musik och mat och beverages var till försäljning. Satt där till sent in på kvällen och sen drog vi hem för några quiet drinks. Slutade med att alla somnade där, och josefin drog hem.






Matt spelade in en video eftersom kiez gamla bil som han precis sålt dök upp där helt plötsligt på banan som en safetycar. Haha.



Vaknade upp på söndagen och blev som vanligt spoiled med sjukaste frukosten. Som jag dock knappt kunde få i mig.. Trodde det bara berodde på bakfylla men nej... Mer om det senare. Sedan chillaxade vi hela förmiddagen, fiskade i poolen hemma hos dom osv. haha. Och matt lärde mig även introt till Sweet child o mine!!!!!!!! Woho. Och runt arvo bestämde vi oss för att dra och fiska. Jag & anthony, kiez & bec, jill & matt. Tog anthonys och kiez bil och körde i en timme. Ut i ingenting. Fullkomlig tystnad och inte en bil på vägen. Efter lite hinder på vägen: läs stora stenbumlingar, som killarna dock fixade bort galant, så kom vi tillslut fram till havet. Inte en kotte på flera mils avstånd. Fiskade i några timmar tills solen hade gått ned. Fick sjukt mycket och stora fiskar!! Fick sammanlagt kanske 20-30 fiskar på tre timmar! Men sparade bara 3 flatheads eftersom det är dom godaste att äta. Så sedan tog vi bilen hem till dom och slängde på allt på barbien. Så himelskt gott blev det. Men kunde fortfarande inte knappt äta någonting.. Sedan sov jag över där och blev väckt på morgonen av jill.


killarna fixar!

bec och jilly.


anthony drar stenar...

påväg igen!




jag och min fula firre, haha. släppte i den i havet igen.

becc

a dead flathead waaaaiting to be chucked on the barbie :)




Tog bilen till jobbet. Och hamnade i samma team som Dane och Matthew, men klarade bara av att vara där i två timmar. Sedan var jag nära på att spy. Och jag somnade av utmattning i jobbbilen. Så i tre dagar har jag vart nära på att spy, svimma, svettats och frysit på samma gång och inte kunnat äta någonting samt haft sprängande huvudvärk. Kul. Trodde jag var döende igår. Nu är det iaf mycket bättre. Men kan fortfarande inte äta något även fast magen skriker efter mat. Väldigt säker på att jag blev matförgiftat samt fick en grov förskylnings-feber när vi var på ph races. Ja ja who cares, det är på bättringsvägen nu iaf och det är huvudsaken!


Bästa.jäkla.helgen.och.jag.är.helt.jävla.kär!!!


Kommentarer
Postat av: Fiaaaaa

FÅR SÅ MYCKET FJÄRILAR I MAGEN AV ATT LÄSA DET HÄR. Länge leve kärleken, alltså

2012-05-22 @ 06:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0