So much to do, so little time!

Tjenare peeps. Gud hur mycket har inte hänt sedan jag sist kikade in här? Galet mycket! Vet inte ens vart jag ska börja. Och orkar inte dra upp allt så börjar från och med igår. Så igår började vi hemma hos jill med gänget, sedan drog vi på en slags festival här i PH. Loved it. Älskar ju festivaaal. Sedan åkte vi hem till vårt place, hade poolparty och efterfestade. Nu måste jag kila igen för nu ska hela gänget + några till ut och fiska till ett ställe som heter Jurassic park. Solnedgång + kall öl + fiske + vänner = kan inte bli bättre. Wieee.


Bilder från jills place:

Me, Tack (Anthony), kiezz, jill, bec

me n jillyyyyy <3

matt, kieez (kieron), jilly


Jag + Tack (Anthony)

bec




Och så lite pics från festivalen:


Jill, me, bec


jill och bec

åkte slide, haha!















Och så lite bilder från efterfesten/poolpartyt hemma hos oss:

Dane (från jobbet, blå tröja) och hans kompis Ben




Mr Fuffey var med oss hela tiden och skulle gosa!!! <3



Vet ni en till sak som är så jäkla gött? Alla här som jag hänger med älskar rock/metal lika mycket som jag. Så har fått lyssna på social distortion, misfits, rammstein, pantera, guns n roses, van halen etc. etc. hur mycket som helst! Wunderbart! Och Matt (jills pojkvän), ska lära mig spela Sweet child o' mine på elgitarr. Aaah så awesome, har alltid velat kunna spela den låten på elgitarr! Tydligen älskar alla här Millencolin också (punk/rockband från örebro ni vet?) haha. Sjukt! Har även spelat lite hardcore superstar, backyard babies etc. (massa svenska band) för dom och dom gillart!


Min lycka är enorm just nu. Går inte ens att beskriva hur mycket jag älskar livet här i PH! AAAHHH så high on lifeeeee!!! Tack och hej leverpastej nu är jag mer än trött på att sitta vid datorn så vi får se när nästa update blir.. Och ja: jag röker när jag dricker alkohol. Ni behöver inte lämna någon spydig, muppig kommentar angående de! Nej hurrni, HA DE GÖTT DÄR HEMMA, nu väntar fiskarna, hehe! Längtar tills vi ska få åka hem till jill ikväll efter vi fiskat och grilla upp allt vi fångat också! Yummy!!! Har inte ätit fisk sedan jag kom hit till oz (om jag minns rätt), så inte ätit de på minst fem månader!!! Sjukt! I alla fall inte grillad fisk! 

Kommentarer
Postat av: RockyRoute

Ganska sjukt när jag var där, så spelade Millencollin på Soundwave.. Asmycket folk där som diggade och hörde många som snacka om hur bra de var! Dessutom såg jag folk med Crashdïet tröjor, måste ha varit svennar, men man blev duktigt förvånad!

2012-05-06 @ 11:36:04
URL: http://rockyroute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0