Floooow!


Sista bilden från Millamilla falls

Just nu är jag så exalterad så har svårt att sitta still när jag skriver detta inlägg. Allt är bokat och confirmat med nya jobbet och boendet. Flyger till andra sidan australien klockan 06.00 på söndag om en vecka! Har idag nu också äntligen träffat en tjej, Josefin, här i Cairns som kommer att följa med mig och jobba och bo med mig där. Så glad att äntligen hittat någon som kan och vill följa med! 

Allt känns lite för bra för att vara sant, är tvungen att nypa mig själv i armen. Men nej, jag kan få mitt andra års visum, jag kan tjäna så pass mycket pengar att jag kan fortsätta mitt resande och även åka hem till sverige på en visit, jag kan äntligen få ett normalt vardagsliv här i en liten stad i Australien, jag har hittat en resekamrat och jag får bo i ett sharehouse med aussies - it's my life!

Igår hade vi roomiereunion här i Cairns också! Middag på en billig irländsk pub, förkrök på balkongen och utgång. Drog till ett ställe som heter Gilligans. Sjukt bra drag, runt 300 pers, med ett stort dj-bås längst fram. Dansade tills sent in på natten och slutade kvällen med att ha väldigt bra diskussioner med några trevliga aussiekillar frå Perth. Träffade dessutom dom två engelska tjejerna Rosie och Rose som vi delade bil med och campade med på Fraser Island! Härlig reunion där med! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0