One year ago.



För ett år sedan vaknade jag upp på en soffa efter en efterfest tillsammans med Marcus, vi drog och köpte dagen efter käk på illen. För ett år sedan var jag med mina fyra bästa tjejkompisar och drack ölspel och drog på en livespelning på strand. För ett år sedan festade jag i tanto och hamnade tillslut i en van som körde runt hela stockholm och spelade kiss på repeat. För ett år sedan bodde jag hemma, jobbade mer än heltid och älskade det.
 För ett år sedan hade jag bara 3mm utröjning och min silvriga hårfärg var påväg ur.

 Big difference! Men kan inte säga vilken april som var bäst... Dom har liksom vart lika bra fast på olika sett. Ligger och lyssnar på Rammstein och känner mig sentimental.

Nej, hurrni har fet bloggtorka. Kanske därför jag skriver om gamla tider. Who knows? Ge mig lite tips på vad jag ska skriva om! Vad vill ni veta/läsa om? Go natt!

Kommentarer
Postat av: Safia

Du kan ju berätta om hur du hittade jobbet ;) och hur träningen går :D

2012-04-19 @ 17:49:37
URL: http://safiaa.blogg.se/
Postat av: bella

vad jobbar du med? är det lätt att få jobb i australien? :)

2012-04-19 @ 18:51:08
URL: http://nattstad.se/isabellegustavsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0