Runawaydream

på instagram. Precis skaffat. Fråga mig inte varför, behöver inte mer beroendeframkallande saker direkt..



Annars då? Precis kommit hem från jobbet. En minut efter att jobbpasset hade avslutats frågade chefen mig och jag ville ha en vodkacruiser eller öl? What? Skämtar han eller, kände jag lite då. Nej tydligen var så icke fallet. Alla kavlade upp jobbarskjortorna och började häva öl på arbetsplatsen. Bilresan hem med arbetskollegorna var minst sagt.. spännande. Så nyss faktiskt hemkommen från jobbet. Nu skall jag sova dock. 19.34 en fredag...... Men jag skyller på att man faktiskt blir fruktansvärt trött utav det här jobbet och all frisk luft. Sedan är vi dessutom en liten skara trogna män/kvinnor som skrivit upp oss på att jobba imorgon också! Halvdag (skall dock understrykas), för sedan ska vi tagga inför utgången. Nä nu väntar kingsizebeden med min trogna följeslagare, arbetskollega samt roomie Josefin.. catch ya later folks!


Kommentarer
Postat av: Ameli

Haha har också nyligen skaffat mig instagram, varför kan man ju frågar sig. Som sagt behöver inte ytterligare en sak som är beroendeframkallande..

Låter verkligen som en väldigt intressant bilresa hem ;)

2012-04-28 @ 00:15:36
URL: http://ameliolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0