Some people dream of success... while others wake up and work hard at it.



Source: unknown


Anledningen till att Josefin kändes så himla rätt att åka till PH med är för att vi vill få ut samma saker med vår tid där.

- Jobba så mycket som det bara går och spara så mycket som det bara gå - vi ska bli rika!
- Träna varje dag efter att vi har kommit hem från jobbet.
- Äta nyttig och bra mat.

Och bara njuta utav vår tid där utan flera minnesluckor pga alkohol. Samt lära känna så många aussies som möjligt, och så vidare..

Ändå sedan jag lämnade byron bay har jag lagt det mesta utav fokuset med viktnedgången på hyllan. Bara fokuserat på att äta så pass nyttigt att jag ändå inte går upp i vikt. Mitt personliga mål är att äntligen efter många års slit kanske få till drömkroppen i PH nu. Minus cirka 10 kilo till och fastare kropp. Har nått ungefär 2/3 delar av mitt mål hittils. Så bara fortsätta kämpa.. Och efter några månaders till slit i PH så kan jag nog snart få till min drömkropp! Har före och efter bilder på vart jag ligger nu och hur jag såg ut när jag vägde 22 kilo mer. Men känner inte att jag vill lägga ut dom här. Kan säga så mycket som att om vi utgår ifrån bilden ovanför så låg jag tidigare på 27, nu ligger jag på 23. Mitt mål är 20. Men sedan gäller det att inte fokusera för mycket på siffror, var bara nu jag gjorde det för att sammanställa allt. Huvudsaken är att man äter rätt, rör på sig och njuter utav livet under tiden! Skulle aldrig svälta mig själv, det älskar jag mat alldeles för mycket för. Så VV for the win!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0