One day in paradise.

Befinner oss nu alltså i Surfers Paradise. Men här har vi redan varit nu i nästan en vecka. I know, jag är lite seg på uppdateringen för tillfället. Idag vände lyckan också. Tryouts och flera jobb på ingång. Efter regn kommer solsken! Imorgon kommer Emelie Lindfors och hennes pojkvän Emil hit till Surfers också! Mamma, du vet hennes mamma du snackade med på grannens kräftskiva? ;-) Riktigt gött! Mötte upp dom i Byron Bay två gånger också, så nu ska det bli kul att höra om allt dom varit med om sedan vi sist sågs! Jag och syrran har en plan för i morgon..... Big day out, som är en stor festival, ska ta plats med gångavstånd ifrån vårat hostel! Artister/band värda att nämna; My chemical romance, Noel Gallagher från Oasis och ... Parkway Drive!! Asfett! Plus Kanye West, han måste man ju ändå bara lyssna på om man får möjligheten. Syrran vill lyssna på Röyksopp, Nero och Kasbians också. Planen är i alla fall inte att punga ut tvåtusen för biljetter från våran backpackerbudget utan planen är att istället sätta sig utanför arenan/området, ha picknick och tjuvlyssna, hehe. Får se hur det går. Men man kan ju alltid hoppas på det bästa!

Nej, nu har jag tyvärr inte tid att babbla så mycket mer... Pics!


Jag var bussig och överraskade syrran med fruktfrukost med tårtljus på hennes födelsedag! Kör ju diet, så kändes lite oschysst att komma med en fet tårta... hehe.

Vårt nuvarande hem. Big like på det!






Parkway Drive. Kärlek. Har minst tio låtar som jag skulle vilja höra i morgon av dom. 


Kommentarer
Postat av: yannini

leelica! skönt att du känner dig bättre! vad underbara bilder! ni ser ut att ha det bra^^ hälsa syster grattis i efterskott;) tänker på dig<3<3<3

2012-01-21 @ 23:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0