Always failing to live up to the expectations set for me.

Dagen började bra. Nu tänker jag inte ens gå in på hur jag mår. Så trött på människor. Nu tänker jag dra på ett stort smile, njuta extra mycket av att jag är på andra sidan jorden, att jag har ett underbart liv att leva för och så tänker jag strunta i allt som kan tänkas dra ned på mitt humör. Har ett jobb att sköta, en kropp att ta hand om, ett eget liv att leva och jag klarar mig bra utan människor som inte får mig att må bra.

Godmorgon förresten! Nu tänker jag unna mig en tallrik med australiensik god mjölk med weet-bix. Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: schtek

Hemskt fin, hemskt fin

2012-03-03 @ 19:20:00
Postat av: Fius

SNYGGGGGG

2012-03-03 @ 22:05:50
Postat av: Hanky

Meeeeeeen ni är fina, snygga, underbara, söta, bästaste. +++++ are <3

2012-03-04 @ 01:27:27
URL: http://runawaydream.blogg.se/
Postat av: Maria

SV: Jorå, den är rätt frän ;)

nice blogg!

2012-03-04 @ 11:45:13
URL: http://heroinecrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0