Sverige kan dra åt fanders!

Har fått restskatt. Hejdå undansparade pengar för en biljett att komma och hälsa på alla där hemma. Hejdå reskassa och min säkerhet här borta i Australien ifall något skulle hända mig. Är i upplösningstillstånd och har svårt att andas. Sverige kan dra åt fanders! Vill aldrig åka tillbaka till det där jäkla landet. Sjuka jävla system!!! 

Nu ska jag försöka andas igen, lägga mig vid poolen och koppla bort detta. Det enda som detta egentligen innebär är att det definitvt inte blir någon visit till Sverige nu. Och att jag måste jobba mer här. Men så länge jag bara får vara kvar i Australien så är jag nöjd med livet och det kan inga pengar i världen ta ifrån mig. Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0