Eveybody's gone surfin'

Att försöka beskriva dessa dagar i Noosa är nästan omöjligt. Dom har varit helt underbara, Noosa är ett himmelrike och om ni får möjligheten att åka hit så åk! Har vaknat upp på morgonen, ätit en god frukost och tagit första bussen ned till stranden med surfbrädorna i högsta hugg. Slängt oss ut i havet i både regn och solsken. Fångat så många vågor som vi bara kunnat och fått litervis med havsvatten i våra munnar. Sandiga, solbrända och med mjölksyra i hela kroppen har vi sedan tagit surfbrädorna och åkt hem. Ätit youghurt med nötter och banan. Tagit oss ned mot stranden igen eller hängt vid poolen. Och så har vi gått ut med några tjejer och promenerat, tagit drinkar eller tittat på surftävlingen.

Ska ni till Noosa kan jag varmt rekommendera Noosa Flashpackers också. Gratis surfbrädor, gratis internet, superfräscha lokaler/rum, pool, sköna soffor, supertrevlig personal etc. 5 plus för att vara backpackerställe! Deras hemsida hittar ni här.
 

Bilder från en kväll när vi var nere och kollade in surftävlingarna, tittade på surffilm på en bioduk på stranden och drack drinkar.








Ligger rejält efter med massa bilder som jag vill visa er nu men ni får se dom senare! Fortsätter äventyren nu - mot Australiens största sandö Fraser Island! Wooooho!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fyfa, vad awesome det där ser ut!

2012-03-17 @ 10:18:58
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Du får mig att vilja dra till australien mer en någonsin! Dock känns det långt ifrån verklighet just nu, drar till egypten om drygt en månad - sen måste alla slantar sparas till mitt & bästa vännens Indien-äventyr i slutet av året. Spara pengar är dte tråkigaste som finns. Men att resa är det roligaste. Svår ekvation=)



En vän bjud in mig till att hälsa på henne i sidney närhelst jag ville. kan ju säga att jag är grymt intresserad av att haka på den inbjudan...

2012-03-18 @ 09:22:23
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: A Rock'n'Roll Lifestyle

Fan vad härligt!

2012-03-18 @ 14:44:50
URL: http://murderlipstick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0