Keep your head up, keep your heart strong, keep your mind set.

Sitter ute på balkongen och lyssnar på Matt Corby - Brother. En kille från aussie som framför den, så ni där hemma i sverige antar jag inte har hört den? Lyssna på den i alla fall! Så nedrans fin låt. Spelades väldigt ofta när vi seglade också. Så sitter för tillfället och tittar på våra seglingsbilder och har denna låt på repeat. Har så enormt mycket fina bilder från seglingen som jag måste visa er! Nedan ser ni i alla fall tre bilder från första kvällen ute på båten.




Jag och Greta från Tyskland

Sabrina och sis

Har dessutom fortsatt skriva på en lista med saker jag vill göra i Australien. Ploppar upp nya saker hela tiden på den listan! En utav dom nya sakerna som tillkommit nu är i alla fall att jag vill jobba på en seglingsbåt på Whitsundays! Vore drömmen.. Blev ju lagom kär i båtlivet! The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. God natt!

Kommentarer
Postat av: Nereida

waah, kan verkligen tänka mig hur härligt det varit. och fyfan va bra låt!!!

2012-03-27 @ 19:49:15
URL: http://limani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0