Back from Whitsundays.

Nu ligger jag äntligen i min sköna säng i vårat underbara rum igen. Home sweet home? Har haft två riktigt häftiga och underbara dagar. Vädret har inte varit det bästa. Men inget jag egentligen klagade på. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Har både haft strålande sol, spöregn och moln. Är helt färdig nu. Blir en powernap och sedan ska vi roomies (bilden nedan) föra och äta middag på balkongen. Sedan ska vi möta upp alla andra som också befann sig på båten inklusive crewet på en klubb här i Airlie Beach! Ser fram emot det som tusan! Så ni får helt enkelt se mer bilder och får höra mer om våra resa senare!


Sabrina, Jag, Mikaela och Laurence <3


Börjat drömma och tänka på engelska nu. Rätt kul! Mindre kul var det dock när jag fick höra utav Sabrina att jag pratat engelska i sömnen inatt på båten... Pratat på engelska i sömnen. Undra hur det lät?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0