Barbie.

Hade ju barbie hemma hos oss i torsdags. Dels för att säga hejdå till Matt och Jill som drog hem till Melbourne på semester för en vecka. Och dels för att fira att älskade Laurence kom och hälsade på mig. Med sig hade hon även tre tyskar. Så det var alltså jag, Josefin, Laurence, Jill, Matt, Anthony aka. Tack och så dom tre tyskarna. Hellyckad kväll! Igår var det lördag och jag och josefin bjöd över Anthony aka Tack. Öl, rekordelig svensk cider, kortspel och massa bra musik till sent in på natten. Jag och Anthony delar samma musiksmak! Äntligen träffat några människor man delar samma musiksmak med, saknat det som tusan!

Pics från barbien i torsdags:

Matt, mästerkocken! Så grym på att laga mat är han!



Jill och Anthony <3



Idag har vi varit här i PH i exakt en månad! Sjukt vad tiden har gått fort! Har hunnit med så mycket underbara saker, och har redan fått ett flertal nära vänner! Har vart på festival, fiskat, haft massa lata dagar vid poolen, haft barbie, poolparty, dragit till the pier och dansat tills fötterna blödde, jobbat en jäkla massa, haft stört kul på jobbet och mycket mer!

Antal soldagar: 30/30
Antal regndagar: 0/30
Antal dagar vi har sett ett moln eller flera på himlen: 2/30
Medeltemp under dagtid: 35 grader.
Hur mycket cash man sparat in: sjukligt mycket.....

Säger ju de, paradiset!!!

Ser fram emot nästa månad sjukligt mycket! Lite planer som vi har med gänget: Åka till finnieisland och ha barbie/bonfire vid stranden samt fiska. Åka och campa i en nationalpark några timmar härifrån - bland vattenfall och djungel, längtar! Sedan har jag och josie bestämt att vi ska ha värsta midsommarfesten här! Riktigt svennebanan firande (fast utan svenskar, haha). Sedan har dom även go-cart, paintball, skydiving här och massa annat som vi ska prova på! En fet djspelning på the pier och kanske en utflykt till corol bay ovanför perth för grym dykning/snorkling och fina stränder! Nej nu ska jag fortsätta ladda ned musik (lite mer rise against, a day to remember och ett nytt band som jag blev tipsad om igår: 36 Crazfists) innan det blir sovdags.

36 Crazyfits: tips till alla er post-hardcore/metalcore fan!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Gött med lite musiktips - behöver nåt nytt att lyssna på på jobbet, varje måndag brukar jag göra veckans spellista som sen går varm resten av veckan.



Pssst, glöm inte att Tenacious D släpper nytt om två dagar!

2012-05-13 @ 21:56:26
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0