// Streets of my dreams //

Gokväll folket! Slet som djur idag på jobbet, kul som attans! Och efter jobbet har jag hunnit ta en lång prommis, badat i vår pool samt lagat en god sallad till middag så nu är jag helt död. Därför ligger jag nu i sängen och mobilbloggar, orkar inte ens göra mig besväret att sätta på datan.. Har fet beslutsångest angående imorgon, lördag. Antingen åker jag själv med Dane + hans killgäng på en fet djspelning i en annan stad. Roadtrip + party + övernattning. Eller så stannar jag hemma, solar på dagen och sen hittar på något med Anthony aka tack och Josefin. Typ åka och fiska, glo film eller något?! What tooo do?!! Nä, får bestämma mig imorgon helt enkelt! Catch ya!


Bilder från mitt älskade, älskade hem PH.

Kommentarer
Postat av: bex

Det ser så härligt ut på bilderna!

2012-05-11 @ 22:23:10
URL: http://bexxxie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det är riktigt riktigt härligt!!!! :)

2012-05-11 @ 23:40:36
URL: http://runawaydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0