You get me so high, so high i cannot feel the fire.




Lyssnar på Rise Against och känner att det får vara nog för ikväll. Internet funkar ju inte som vanligt. Så trött på telstra så jag dör, ta mig tusan ännu värre än telenor och då är det fasiken illa. Så nu drar jag täcket över huvudet och tackar för ännu en asgrym dag!!! Och längtar ännu mer tills morgondagen. Imorgon kommer nämligen Laurence hit, ni vet kanadensiska tjejen som jag och syrran reste med i nästan en månad! Så först ska vi, grabbarna och gänget dra till Jurassic Park och fiska och sen ska vi hem och ha en fet barbie och jag ska catcha up med Laurence. Blooody awesuuum if you ask me!

Kommentarer
Postat av: bella

helt kär i din tatuering alltså, så fin!

2012-05-11 @ 16:28:33
URL: http://nattstad.se/isabellegustavsson
Postat av: Angelica

Aaw tack :) funderar dock på att fortsätta på den snart! Vill ha en halvsleeve!

2012-05-12 @ 03:27:26
URL: http://runawaydream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det ger du f.. i

2012-05-14 @ 15:48:43
Postat av: Angelica

och du är vem?

2012-05-15 @ 13:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0