Sunday evening in the pool.

Såhär fint kan man ha det på en söndagskväll. Kom nyss in från poolen efter ett kvällsdopp med Josefin. Nu ska jag förbereda allt inför imorgon och sedan väntar sängen. Fick nyss en stor klump i magen när jag insåg att jag kommer missa årets sweden rock, och den svenska midsommaren. men what can you do? Tyvärr går det icke att dela på sig. Jag får superladda till år 2013 istället! Ska dock försöka prata med chefen om några veckor och se om jag kanske kan komma hem redan i augusti i en månad och sedan åka tillbaka och jobba här i PH igen. Vore så jäkla guld värt att lyckas fånga en månad utav svenska sommaren! Håll tummarna, annars kommer jag hem en månad i oktober! Men kan inte lova något, så vi får vänta och se helt enkelt.. Hade fina männskor!



Jag i vår pool nyss. Pissljummet vatten. Säkert runt 26 grader i poolen, men skönt vare!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Kanske kan glädja dig med att jag också missar sweden rock i år. Fick reda på att Tenacious D spelar i Manchester den helgen - och vips hade vi bokat 4 biljetter och flyg dit. Så kan det bli ibland.



Pssst, trivs som fan i nya frisyren - ska bara lära mig hur man stylar den snabbt och snyggt haha.

2012-04-23 @ 13:57:45
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0