CRAZY NIGHTS!

Alltså herregud vart ska jag börja?! Dom här två senaste dygnen har definitvt varit dom roligaste och mest sjukaste sedan vi kom hit till Australien! Måste väl tillägga att mycket censureras också. Både bilder och text.

I fredags kväll kom det i alla fall en buss och släppte av 30-40 killar med en medelålder som låg på runt 28 år ungefär. Dom hade hyrt vårt ställe för att fira en killes bachelor party här. Jag och syrran var alltså dom enda tjejerna på hela stället. Killarna went bananas! ... Minst sagt!  Jobbade till sent in på fredagnatten och vår chef fick tillslut slänga ut dom innan stängning för att dom blev så prutfulla! Serverade en miljon rom och cola till människor som var så fulla att dom inte ens kunde stå på benen! Det var som att släppa lös 30-40 apor i en bur med mig och syrran bakom glasväggen aka baren. Dom sprutade vatten, dansade nakna, stod på våra barstolar och dansade och ramlade med huvudet före in i glasdörrarna, en snubbe tog sig in i baren och började jucka mot mig så min manager fick slänga ut honom, slagsmål och... ja herregud vet inte allt! Och alla verbala saker dom sade till oss ska vi ínte ens tala om! Vet inte hur många gånger min haka sträckte sig ända ned till marken utav chock. Haha. Alla människor över 50 barrar hade definitivt dött av en hjärtattack. Creedence, Kiss och Def Leppard spelades ett antal gånger på extremt hög volym. Och jag hade en definitivt en jäkla kul kväll!

Stängde baren och fick sedan med råd från vår manager springa(!) till vår stuga i mörkret. För att inte killarna skulle trakassera oss om dom visste vart vi bodde... Okej? Måste väl även tillägga att alla killarna bodde på vårat ställe. Vi har ju hotellrum här också. I alla fall, med ljusen släckta pga dom inte skulle se oss satt vi sedan inne i vår stuga med en lånad telefon och nummer till vår manager ifall vi skulle bli upptäckta. Alltså haha? Vet inte hur många gånger det bankades på dörren.. Men tillslut lyckades vi somna, med en stor rädsla inför morgondagen eftersom fredagen bara var en slags uppvärmning. Bachelor partyt skulle vara på lördagen.


Började jobba själv igen i baren på lördag eftermiddag och då var killarna tack och lov inte lika fulla. Då fick man äntligen chans att lära känna alla också. Sedan fortsatte det. Chefen bjöd på bbq, alla var nöjda och glada och runt sju entrade en strippa stället. Rätt skönt för då slapp man dom flesta killarna som satt i baren och drägglade efter en. "Angelica, i love you. I wanna marry you." hörde jag kanske 10 gånger minst per timme. Jaja. Andra saker dom sade tänker jag inte ens gå in på. Haha. Dom var som vilddjur. Sedan fortsatte det. Jag och syrran drog röd chilli över alla killarnas glaskanter.. nä, orkar inte gå in på allt spårat som hände! Men hade en SJUKT kul kväll i baren tillsammans med syrran! 

Ännu roligare blev det när vi äntligen fick sluta för kvällen också och fortsätta festa med alla! Kom i säng fem på morgonen. Och jag fick sluta elva. Så ja det hann ju hända en jäkla massa på dom timmarna.. Som sagt, kom i säng klockan fem inatt och gick upp 07.30 för att städa hela stället! Haha fyfan, mår som en påse nötter. Men det var det så jäkla värt!!!

Jaa herregud. Kan skriva en hel bok om dessa två dygn men väljer att avsluta här och visar lite utvalda bilder från dessa två dygn istället. Med stort varning för dräggbilder. Just so you know..


Bästa med detta barjobb är att vår manager är så otroligt laidback. Man får göra bra mycket mer saker än vad man skulle få göra i dom flesta barerna... No ruleees, that's frickin awesome!



Leka känguru och dricka regnvatten samt äta från marken, kan man också göra...



The sweeedes.

Haha inga kommentarer. The bock alltså han som skulle gifta sig sprang runt helnäck halva kvällen... Kan inte visa ett x-antal bilder från denna kväll bara för att han och hela hans paket är med på alla bilder... Otrevligt.

Jag och den enda tjejen förutom jag och syrran där. Ja ni lär ju förstå själva vem hon var. Jättegullig. Kul att äntligen träffa en tjej i ens egen ålder. Finns inte många av dem här. Bara killar eller 35+ tjejer som bor i här i vår håla.



Haha brännan...

Här fick vi för oss att vi skulle ta en utav killarnas bil och åka till en flod och bada...










Haha, kommer fan sakna dessa grabbar alltså! Nej nu måste jag få mig en timmes sömn innan jag ska börja igen klockan sex ikväll.  Räknade i alla fall ihop vår tips som vi tjänat in dessa två dagar. Jihaaaa! Katching rakt ned i reskassan!

Kommentarer
Postat av: LOtta

Sv: Håller med!



Shit verkar som en galen helg! Roliga bilder:)

2012-02-26 @ 14:06:30
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: Nereida

shit, galen kväll xD



Fan va fett asså, riktigt coolt att du vågat dig på dem här resorna. Har du liksom som mål då att du tar dig från ett ställe till ett annat, alltså städer/länder? :) Har du gjort alla dina resor med din syster?

2012-02-26 @ 16:40:45
URL: http://limani.blogg.se/
Postat av: IDA

Wildchild for sure :D

2012-02-26 @ 23:34:39
URL: http://bad-ass.se
Postat av: Ameli

Låter som du hade en rolig och vild helg! :D

2012-02-26 @ 23:41:29
URL: http://ameliolsson.blogspot.com
Postat av: Mimmmmí - blivande flygvärdinna

fan vad roligt, vart är ni någonstans? mont isa?

2012-03-07 @ 00:04:21
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0