Last night.

Hade kvällen off igår. Hängde med mina arbetskollegor Charne, Anabelle och Sis på jobbet. Spelade biljard, satte på låtar på vår jukebox, pratade med locals, satt och tittade ut i natten på regnet och drack cola. Tittade på tv och pratade om översvämningarna och om countrymusik. Mysigt. Sorry, men orkade inte riktigt klä upp mig. Kände för en mjukiskväll denna regnigna kväll. Käkade mjölk med flingor till middag igår. Kändes rätt skumt att sitta där i baren i mjukiskläder, med en flingtallrik bredvid alla som drack öl, haha.

Här har ni underbara Charne


Älskar att sitta i dom här bilstolarna precis utanför baren/på hotellets framsida och titta ut i vildmarken. Fullkomlig sinnesro.

Jag och Anabelle spelade pool medan Charne och sis hade barshiftet




Jim, en stammis knackade på vår dörr sent igår kväll och gav oss massa filmer. Så nu ska jag glo film, Country strong. Hehe, klyschigt. Men countrymusiken är väldigt stor in the outback, man måste ju hålla sig uppdaterad, haha.

Kommentarer
Postat av: yannini

ååh country strong! såg den förra veckan den var fin tyckte jag faktiskt, inte som alla andra filmer;) mysigt ni ser ut o ha! sssaaaknar filmmys me dig beejbii<3<3

2012-02-02 @ 18:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0