Oh, we'll get higher and higher.

Åh vad jag inte kan klaga på tillvaron just nu. Precis avslutat några omgångar biljard. Jag och Jason mot syrran och Jim. Två fyrtioåriga locals med cowboyhatt. Haha, pappa och mamma skulle sett oss då. Rätt rolig syn. Stoppade till och med in lite dricks som vi tjänat ihop i jukeboxen. Blir supermegalycklig varje gång bl a Van Halen - Dreams och såklart Crazy nights kommer på. Haha, vilken lycka jag upplevde när den kom på första gången här och jag jobbade i baren. Åååh good old harry b james tider!

So baby dry your eyes
Save all the tears you've cried
Oh, that's what dreams are made of
'Cause we belong in a world that must be strong
Oh, that's what dreams are made of

Yeah, we'll get higher and higher
Straight up we'll climb
Higher and higher
Leave it all behind
Oh, we'll get higher and higher
Who knows what we'll find?

And in the end on dreams we will depend
'Cause that's what love is made of.



Kommentarer
Postat av: Felicia

åh, så jäkla grym låt! :D

2012-02-08 @ 21:41:43
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0