Say hello to...


...my ass.


Heheh, roligare än så blir det inte denna torsdagskväll. Eller okej. Alltså ni måste kolla in den här bilden. Dör av garv. Min credit till internet tog slut idag. Kul. Så den där listan jag skulle bocka av gick ju inte så bra. Var tvungen att få skjuts in till byn av charna och vips så hade nästan hela min lediga dag gått. Gör ett nytt försök i morgon. Har börjat klockan 15.00 dom senaste dagarna. Fått köra barpass och några stängningar. När man jobbar till closing-time betyder det att man jobbar tills sista man druckit upp sin öl och traskat hem. Kan bli rätt sent alltså. Så vad mer? Har sett en utav världens farligaste ormar. Nästan gått ända fram till två vilda kängurur. Sagt hejdå till Annabelle som lämnar oss för Brisbane och Uni…


Ha ha ha. Juste. Igår kväll precis när jag skulle lägga mig tillrätta och få min skönhetssömn så ser jag en fet padda som klättrar upp på väggen några decimeter från min säng. Skriker på syrran som då kommer rusandes topless i bara trosor med en soppkvast i högta hugg. Där står vi, mitt i natten i underkläder. Jag med en tom papperskorg i handen och hon med en soppkvast och försöker fånga den där jäkla paddan. Efter mycket om och men och många gallskrik fick vi tillslut ut skiten med hjälp av papperskorgen.. För att dock sedan upptäcka att syrran har ytterligare en groda i sitt rum. Haha, satan i gatan vad vi svor då.

Nej nu måste jag spara på internet. Ska ägna resten utav kvällen till att spela htc-appen "My Country" och lyssna på musik. Det kallar jag för grym nedvarvning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0