Work slash home.

Fick mitt schema för några dagar framåt igår. Vilket halleluljahmoment! Får ju lika mycket lön oavsett hur mycket jag jobbar. Så lite timmar är ju bara ett plus nu för tiden, hehe. Mitt kommande schema ser ut följande.

Onsdag: 11-15 bar
Torsdag: Day off
Fredag: 11-15 bar
Lördag: 8-10 am, cleaning. 17-21 bar
Söndag: 11-15

Satan vad skönt!

Har redan hunnit uppdaterat nästan alla mina närmsta med mejl, men tänkte att ni andra som läser min blogg förmodligen också vill veta vad jag har för mig nu för tiden.

Jobbar på en anläggning som är både restaurang, hotell och bar. Så mina arbetsuppgifter är allt från att laga mat och servera till att jobba i baren och städa hotellrum. Trivs som attans! Speciellt i och med att jag alltid jobbar tillsammans med min syrra och med två otroligt underbara aussietjejer i våran ålder! Thank god för dom tjejerna, dom gör verkligen hela vår vistelse här så himla mycket roligare! Bor ju dessutom här också. Skönt att vakna upp och bara ha några meter till jobbet. Vi får dessutom gratis mat och gratis husrum.


Här är baren på anläggningen. Detta var imorse innan jag skulle öppna baren och köra barshiftet och syrran satt och käkade frukost slash datanördade sig.


Nej nu ska jag gå dom 50 meterna från vår cabin till jobbet, sätta mig i baren, äta middag och göra syrran sällskap som har barshiftet för tillfället. Life's good.


Kommentarer
Postat av: IDA

BABE. Jag har inte läst bloggar nu på ett tag medan jag har varit ute på vift och guuuud vad jag har missat här. Så jäkla awesome liv ni verkar ha där nere, hoppas du trivs med jobbet och cowboysen heheheee :D vill vara meeeeeed.

2012-02-02 @ 00:38:33
URL: http://bad-ass.se
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Nice Life. Mitt verkar astråkigt i jämförelse. Lite action tack.

2012-02-02 @ 21:26:26
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0