2012!

2012 - DU ÄR VARMT VÄLKOMMEN. Jag känner på mig att detta år kommer bli riktigt awesome! Och jag ska verkligen verkligen göra allt i min makt för att hela år 2012 ska spenderas i Australien. Varför? För att bara tanken på att jag bor i detta land just nu gör mig så enormt lycklig. 


Lite bilder från vår nyårsmiddag;



min fina pappersmugg..

hur gott? ge mig meeer!

min fina älskade syster <3 och hennes mofftallrik, hehe



Okej nu får det räcka med egobilder.... Men älskar älskar älskar min nyårsklänning! Kan man vara förälskad i ett klädesplagg så är jag det i årets vita nyårsklänning. Som också enbart kostade 150 kr! Kaaap! Lovar att det kommer lite roligare bilder från new years eve senare.. Måste bara få in dom på datan!


GOTT NYTT ÅR! OCH HOPPAS ATT ALLA HADE EN RIKTIGT BRA TOLVSLAG DÄR HEMMA!


Kommentarer
Postat av: Fiusss

ÅH, vad ni är fina. Sjukt snygga, kära systrarna Tudeen. Hoppas ni hade ett grymt nyår!



SAKNAR DIG, Panky



<3

2012-01-02 @ 10:22:56
Postat av: Vanadesse.

Så jävla brun o snygg du eee! Förstår att du vill stanna i Aussie men Sverige saknar dej o kommer sakna dej under Sweden Rock och alla festivaler!!! ;D

2012-01-02 @ 15:03:58
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: IDA

Gott nytt år honey!



Har så mycket jag vill tatuera, vet inte vad jag ska göra först! Men det kommer nog dröja innan jag har pengar jag känner att jag vill lägga på tattoos tyvärr :(



Ah men herregud vilken dröm det skulle vara, du och jag i australien alltså :D dööör av tanken. Jag håller på och söker extrajobb nu så vi får se hur det blir med sparandet av cash. Har alltid velat åka till australien och nu efter studierna känns som en ultimat tidpunkt. Speciellt om min twin är där också ;) Ja det känns riktigt bra att jag har pluggat, men känner mig inte riktigt att börja jobba med sånt seriöst nu... vill resa först!! Se lite nytt :)



Vad braa! Hahaha ja du kan ju alltid gifta dig med en australiensare.......... hehe

2012-01-03 @ 16:59:17
URL: http://bad-ass.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0