Big day out.

Herregud vad allt går undan just nu! Micka har fått tre tryouts på tre olika caféer här i surfers och vi har även en jobbintervju på tisdag inbokad. Men både hon och jag har även blivit erbjudna ett jobb på en countrypub 6 timmar härifrån. Hoppas verkligen på det. Bra med cash, jag får öva på mina bartenderskills, jag kan få mitt secondyear visa och vi kommer verkligen få känna på det riktiga ozlivet! Men mer om det ifall det verkligen blir av. Mika kommer ändå köra tryoutsen här i alla fall. Lika bra, in case.

Gud vad jag älskar alla människorna på vårt hostel här i Surfers. Alla är så himla trevliga och det känns som att man är en enda stor familj! Har suttit och pratat i flera timmar nu med tre kanadensiska tjejer, två tyska tjejer och så Josh från England. (Fan, vad jag är sugen på att åka till Canada nu btw.. har fått Jannas telefonnummer i Canada så man vet ju aldrig, hehe) Går ju btw att få workingholiday visa där med!

Big day out igår, fick ju lite peace and love feeling måste jag ju ändå medge, med emelie där och allt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0